Magas a nem sikeres státuszú tranzakciók aránya egy adott fizetési szolgáltatónál
Rendszerünk értesítést küld, amennyiben egy adott fizetési szolgáltatónál elindított tranzakció közül, a nem sikeres státuszú tranzakciók aránya elér egy bizonyos értéket. Egy tranzakció nem sikeres státuszának számos oka lehet (pl. fedezet hiány a vásárló számláján, technikai üzemzavar, stb.). Rendszerünk újabb értesítést küld miután a nem sikeres státuszú tranzakciók aránya visszatér a normális tartományba.
A nem sikeres tranzakciók alatt a következő státuszokat értjük:
ERROR
CANCELED
TIMEOUT
Ez a riasztástípus tájékoztató jellegű és nem jelent egyértelműen szolgáltatáskiesést az adott fizetési szolgáltatónál, ugyanakkor technikai hiba valószínűsíthető a háttérben! Ennek oka, hogy ez a riasztás statisztikai alapú és nem konkrét technikai hiba váltja ki.
Rendszerünk a függőben lévő tranzakciók kiszűrése mellett figyeli egy adott fizetési szolgáltatóhoz tartozó összes terminálon indított tranzakciót, így a függőben lévő tranzakciók nem eredményeznek riasztást.
Riasztás során küldött paraméterek
Az URL hívás általános információi
alertProviderDowntime
POST
content-type=application/json
Az alertProviderDowntime
objektum elemei a következők:
providerName
string
Barion2
Borgun (Teya SecurePay)
Borgun2 (Teya RPG)
CIB
GP (Global Payments)
KHB (K&H Bank)
KHBSZEP
MKBSZEP
OTP
OTPSimple (SimplePay)
PayPal
PayPalRest
PayU2 (Classic)
PayURest
RaiffeisenPay
RawMBHSZEP
RawOTPSZEP
Saferpay (Worldline)
Stripe
UniCredit
VivaWallet
A magas számú nem sikeres tranzakciókkal érintett fizetési szolgáltató megnevezése.
status
string
CRITICAL (magas a nem sikeres számú tranzakciók száma)
OK (a nem sikeres tranzakciók száma statisztikailag elfogadható tartományba került)
Az érintett fizetési szolgáltató státusza.
Mintaüzenetek
Riasztás magas számú nem sikeres státuszú tranzakció esetén:
Értesítés miután a nem sikeres státuszú tranzakciók aránya visszatért a normális tartományba:
Last updated
Was this helpful?