Fizetési rendszerhiba riasztás (PayAlert)
A PayAlert szolgáltatás használatával rendszerünk automatikus riasztási értesítéseket küld a kereskedő számára. Az értesítések alapja a tranzakciók állapotának és státuszának vizsgálata, illetve a szolgáltatásban vagy a terminálokon fellépő üzemzavar. A PayAlert a következő esetekben küldhet riasztást:
kritikus hiba a terminálon
nincs sikeres tranzakció
magas a "megválaszolhatatlan" állapotú tranzakciók aránya
magas a nem sikeres státuszú tranzakciók aránya
Egyes hibatípusoknál a PayAlert az üzemzavar megszűnéséről egy újabb értesítést is küld a kereskedőnek.
A kiegészítő szolgáltatásokat, így a PayAlert használatát is külön kell kérelmezni ügyfélszolgálatunkon, melyet a következő címre írt üzenettel tehet meg:
Az értesítéseket rendszerünk a következő módokon juttatja el a kereskedőnek:
szöveges üzenetben (értesítés egy előre megadott email címre, vagy címekre)
URL hívással (értesítés egy előre beállított URL címre)
URL hívás esetén az adatok POST metódussal, JSON formában kerülnek átadásra. Az értesítés tartalmazza a riasztás típusát és az adott riasztásra jellemző paramétereket is. A kereskedő oldalának HTTP 200-as válasszal jeleznie kell rendszerünk számára, hogy fogadta az értesítést.
Last updated